Čistenie DPF filtrov a SCR katalyzátorov

Svieti Vám kontrolka filtra pevných častíc?

Neprešli ste cez emisnú kontrolu?

Slabší výkon Vášho auta?

Profesionálne strojové čistenie DPF/FAP filtrov všetky tieto problémy vyrieši.

Čistíme filtre osobných aj nákladných áut.

U nás dostanete k vyčistenému filtru aj presne namerané hodnoty pred a po čistení.

Advanpure zavádza na trh novú technológiu čistenia filtrov častíc (DPF). Tá prebieha rovnako ako u pulzného čistenia protismerne mimo vozidla a bez nutnosti rezania filtra, avšak ide oproti pulznému čisteniu o mokrú cestu za použitia špeciálne vyvinutých trysiek a čistiacej zmesi, ktorá je šetrná ako k vložke DPF filtra, tak aj k povrstveniu katalyzátora. Vďaka nenáročnej obsluhe bez rizika tepelne poškodiť filter, rozširuje Advanpure postupne aj svoju sieť čistiacich miest medzi vybrané autoservisy.

Konštrukcia výfukového systému

Výfukový systém pozostáva z výfukového potrubia, katalyzátora a tlmiča výfuku. Predné zberné potrubie vyúsťuje do katalyzátora. Z katalyzátoru sú výfukové plyny vedené do predného a zadného tlmiča výfuku odkiaľ sa potom odvádzajú do voľného ovzdušia.

Aby nemohli jedovaté výfukové plyny unikať do kabíny osobného vozidla, musí byť výfukový systém dokonale utesnený. Tlmič výfuku usmerňuje, obmedzuje výfukové plyny, ktoré vystupujú zo spaľovacieho priestoru motora v silných impulzoch (nárazoch) a zaisťuje, aby sa neprekročila povolená hladina hlučnosti.

Obmedzenie hlučnosti

Podľa pravidiel cestnej premávky a smerníc Európskych spoločenstiev nesmú vozidlá prekročiť určitú hladinu hlučnosti. Pre osobné automobily je maximálna hodnota hlučnosti 74 dB.

Hlučnosť (maximálne povolené hodnoty):

Bicykel s prídavným motorom   70 dB

Moped, malý motocykel              72 dB

Ľahké jednostopové vozidlo        75 dB

Jednostopové vozidlo do 500 cm3           80 dB

Osobný automobil          74 dB

Nákladný automobil       77-80 dB

Na porovnanie

Pneumatická vŕtačka (vo vzdialenosti 5 m)          90 dB

Opotrebovanie a korózia

K poškodeniu vonkajších častí celého zariadenia dochádza najmä v dôsledku pôsobenia poveternostných podmienok a posypovej soli počas zimného obdobia. Vo vnútornej časti výfukového systému dochádza k poškodeniu najmä v jeho zadnej, chladnejšej časti, a to prevažne kondenzáciou vody a kyselín s obsahom síry. Navyše sa môže výfukový systém poškodiť počas jazdy nárazmi kamienkov, pohybmi karosérie a vibráciami motora.

Preto, dajte si skontrolovať predovšetkým utesnenie a zavesenie výfukového systému! Pri každej kontrole je vždy potrebné použiť nové tesnenia.

D&D Pneu- a Autoservis – Váš profesionálny partner na všetko okolo auta!

Hore